بازدید دکتر جمالی پور استاندار قزوین از کارخانه مکرر + تصاویر

بازدید دکتر جمالی پور استاندار قزوین از کارخانه مکرر

بازدید دکتر جمالی پور استاندار قزوین از کارخانه مکرر + تصاویر

بازدید جناب آقای دکتر جمالی پور استاندار قزوین به همراه آقایان قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین ،زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان از کارخانجات گروه صنعتی مکرر

استاندار قزوین در بازدید از یک شرکت بزرگ تولیدی در شهرک صنعتی لیا؛
شرکت مواد مهندسی مکرر نقش مهمی در چرخه اقتصادی و تامین مواد اولیه کشور ایفا می کند

خبر قزوين- طی مراسمی دکتر جمالی پور استاندار قزوین به همراه تیم اقتصادی و صنعتی استان قزوین از شرکت مواد مهندسی مکرر بازدید نمود.
در این مراسم دکتر قبادی معاون اقتصادی استاندار، دکتر افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دکتر خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، دکتر علیخانی مدیر دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری و دیگر مدیران استان، استاندار قزوین را همراهی می کردند.

استاندار قزوین طی بازدید از خطوط تولیدی شرکت مواد مهندسی مکرر در جمع خبرنگاران ابراز کرد: این شرکت بعنوان یکی از واحدهای صنعتی موفق در زمینه تولید مواد اولیه هزاران کارخانه در سراسر کشور نقش بسیار موثری در چرخه اقتصادی و صنعتی ایفا می نماید که جای قدردانی دارد.
دکتر هدایت اله جمالی پور ادامه داد: در شرایط سختی که تحریم ها و محدودیت های صادراتی از سوی معاندین نظام برای کشور وضع شده اما شاهدیم واحدهای بزرگ و موفقی همچون مواد مهندسی مکرر همچنان با صلابت نه تنها صادرات خود را کاهش ندادند بلکه با توسعه خطوط تولیدی خود میزان صادرات را به طور چشمگیری افزایش دادند.

وی در پایان این بازدید دستور برگزاری جلسه ای جهت بررسی و رفع موانع موجود بر سر راه شرکت مواد مهندسی مکرر را داد.
در ادامه دکتر خانپور مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان قزوين ضمن ابراز خرسندي از انتخاب شرکت صنعتي مکرر اظهار کرد: دکتر گلپور مدیرعامل شرکت مواد مهندسی مکرر، بعنوان يکي از مديران برتر و شايسته استان بخوبي توانسته اند به نياز داخل کشور پاسخ دهند و هم اينکه ضمن صادرات محصولات خود، ارزآوري مطلوبي را براي کشور فراهم آورند.

وي در ادامه اين شرکت را يکي از واحدهاي نمونه و پرافتخار استان عنوان کرد و گفت: اينکه در اين شرايط اقتصادي بتوانيم بازارهاي بين المللي را حفظ نماييم شايد سخت باشد اما خوشبختانه گروه صنعتي مکرر در اين چالش بسيار خوب عمل کرده است.

در ادامه دکتر محسن گلپور مديرعامل شرکت مواد مهندسي مکرر و نائب رييس هيأت مديره گروه مهندسي مکرر ضمن تشکر از حضور استاندار قزوین و دیگر مسئولین استان ابراز کرد: گروه صنعتي مکرر با در نظر گرفتن مزاياي نسبي ،اقتصادي و صنعتي کشورهاي هدف در راستاي توسعه صادرات محصولات و خدمات فني و مهندسي از سال 1387 در شهرک صنعتي ليا شروع به فعاليت صادراتي نمود ظرف اين مدت و در چارچوب راهبردهايي که ترسيم نموده، موفقيت هاي بزرگي را در بازار بين المللي کسب کرده است.

وي ادامه داد: گروه صنعتي مکرر با صدور محصولات متنوع در سطح استانداردهاي جهاني و قيمت هاي رقابتي توانسته است در کشورهاي اروپايي، آفريقايي ، منطقه خاورميانه و شرق آسيا جايگاه و اعتبار خاصي بدست آورد و گام موثري در زمينه صادرات غير نفتي کشور بردارد.

دکتر گلپور افزود: هم اکنون بيش از هزار واحد توليدي داخل کشور از محصولات شرکت استفاده مي کنند و همچنين محصولات اين واحد توليدي به کشورهاي عراق, ارمنستان, ترکيه, امارات متحده, قطر, آذربايجان و … صادر مي شود.

مديرعامل گروه صنعتي مکرر با اشاره به اشتغالزایی بیش از 115 نفر نیروی جوان در اين شرکت افزود: اين واحد صنعتي با تولید بیش از 200 نوع محصول فرآورده هاي شيميايي و پليمري، نقش مهمي در اين صنعت ايفا مي کند.

دکتر گلپور در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت در حمايت از واحدهاي توليدي گفت: متاسفانه عدم ثبات قوانين صنعتي و اقتصادي کشور و عدم سنخيت دستورالعمل هاي موجود با راهکارهاي عملي که از سوي صنعتگران پيشنهاد مي شود باعث شده نابساماني هاي فراواني در عرصه توليد و صنعت شاهد باشيم.

وي افزود: دولت بهتر است در جلسات تصميم گيري براي توليدکنندگان, از ظرفيت و پتانسيل و همچنين راهکارهاي مديران بخش صنعتي بهره ببرد چرا که واحدهاي توليدي بعنوان سربازان خط مقدم هميشه در تيررس مشکلات هستند.

مديرعامل شرکت مهندسي مکرر با بيان اينکه در سال گذشته بالغ بر 10 ميليون دلار از محصولات اين شرکت به بازارهاي جهاني صادر گرديده است، تصریح نمود: با حمایت مسئولین و رفع برخی موانع موجود می توانیم با راه اندازی فازهای توسعه شرکت، ضمن ایجاد اشتغالزایی نقش موثری در ارزآوری و تامین مواد اولیه صنایع بزرگ کشور فراهم آوریم.

دکتر گلپور در پایان از حضور استاندار قزوین، معاونین استاندار و مدیران ارشد استان در بازدید از خطوط تولیدی شرکت مواد مهندسی مکرر تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است؛ تولید انواع رزین های اپوکسی، پلی یورتان، آکریلیک، سیلیکون، فوران، سیلیکات پتاسیم و فنولیک بخشی از محصولات این شرکت در صنعت شیمیایی و پلیمیری است.

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *