کفپوش اپوکسی و مزایای آن

کفپوش اپوکسی و مزایای آن

کفپوش اپوکسی و مزایای آن

شما به عنوان یک مدیر کسب و کار، باید تصمیمات متعددی بگیرید. یکی از این تصمیمات نوع پوشش کف فضای کاری شماست. ممکن است در ابتدا این تصمیم به نظر ساده بیاید اما انتخاب نادرست عواقب بدی را در پی خواهد داشت. شما نه تنها به پوششی نیاز دارید که در طول زمان ماندگاری مناسبی داشته باشد، بلکه باید بتواند از نظر زیبایی، مشتریان و مخاطبین شما را تحت تاثیر قرار دهد.

راهکارهای متعددی برای داشتن یک محیط کار تاثیرگذار وجود دارد. اما احتمالا هیچ روشی به کارآمدی این نیست که به نیازهای مشتریان خود، آن هم درست در روی زمین محیط کارتان، توجه کنید! استفاده از کفپوش اپوکسی بهترین شانس شما برای احیای کف است. بدیهی‌ست هر کفپوشی در دنیا مزایا و معایب خود را دارد. اما اگر به دنبال کفپوشی هستید که امبیانس محیط کار شما را بهبود دهد و از سویی بسیار مقرون به صرفه باشد، کفپوش اپوکسی یک انتخاب عالی برای شماست.

در ادامه به 6 مزیت کفپوش اپوکسی برای محیط کار اشاره می کنیم:

1- ظاهر

برای اکثر افراد، انگیزه اصلی استفاده از کفپوش های اپوکسی برای محل کارشان، ظاهر این کفپوش هاست. کفپوش های اپوکسی فوق العاده و بسیار زیبا هستند. کفپوش های اپوکسی، ظاهری منحصر به فرد دارند که آنها را از سایر کفپوش های موجود در بازار متمایز می کند. از آنجایی که کفپوش های اپوکسی، خاک، ذرات و کثیفی را جذب نمی‌‌کنند، سطح زمین درخشش و جذابیت خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد. به علاوه کفپوش های اپوکسی بسیار آسان تمیز می‌‌شوند. مهم نیست که محل کار شما تعمیرگاهی باشد که دائما روغن ماشین روی زمین ریخته شود یا آزمایشگاهی که به صورت روزمره با مواد شمیایی سر و کار دارد، کفپوش اپوکسی در هر صورت یک انتخاب فوق‌العاده است و بسیار زیبا به چشم می‌آید.

2- مقرون به صرفه

کفپوش های اپوکسی معمولا قیمت‌های مناسبی دارند. به خصوص اگر بخواهید کفپوش خود را بدون کندن پوشش قبلی بهبود دهید، کفپوش های اپوکسی اقتصادی‌ترین گزینه خواهند بود. دستمزد اجرای کفپوش اپوکسی به ازای هر متر مربع قابل مقایسه با هزینه تعویض کامل کف ساختمان نیست. اگر کفپوش بتنی شما و یا هر کفپوش دیگری که در حال حاضر دارید در حال تخریب شدن است، به راحتی می‌توانید با پوشش اپوکسی آن را تقویت کرده و بهبود بخشید. پوشش اپوکسی، کفپوش شما را تقویت می‌کند بدون آنکه مخارج بالایی برای شما به همراه داشته باشد. در عین حال، با استفاده از کفپوش اپوکسی، اتمسفر فضای کاری خود را بهبود می‌دهید.

3- عمیقا مقاوم در برابر سیالات و گرما

کفپوش اپوکسی با اغلب پوشش‌های موجود در بازار متفاوت است. کفپوش اپوکسی یک مایع دو جزئیست که برای ترمیم کف‌های قدیمی استفاده می‌شود. هنگامی که پوشش اپوکسی سفت می‌گردد، کل کف را عایق می‌کند. با این روش کف قدیمی و تخریب شده ساختمان خود را به یک سطح با بازدهی بالا و مقاوم در برابر انواع مایعات تبدیل کرده‌اید. هیچ تفاوتی نمی‌کند که شما از ترکیبات سینتتیکی، رنگ، گریس، مواد شیمیایی و یا حتی روغن اتومبیل استفاده کنید، کفپوش اپوکسی در برابر همه آنها مقاوم است. به دلیل این مقاومت بالا در برابر مایعات، کفپوش های اپوکسی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از طول عمر بالاتری برخوردار هستند. مجددا تاکید می‌کنیم که کارایی کفپوش اپوکسی بسیار فراتر از مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی و لکه‌هاست. این کفپوش فوق‌العاده در برابر حرارت بالا هم مقاوم است. البته برای حفظ خواص صیقلی و بدون درز بودن اپوکسی، باید از اجرای آن در محیط‌هایی با دمای بسیار بالا، خودداری کرد.

4- با دوام

به عنوان مدیر کسب و کار، از شما انتظار می‌رود که تمام منابع خود را صرف کف محیط کار نکنید! خب، اگر جستجو به دنبال یک کفپوش با دوام و بدون نیاز به نگهداری شما را به اینجا آورده است، درست آمده‌اید. کفپوش های اپوکسی یا پلیمری، با دوام‌ترین انتخاب برای فضای کاری هستند. به یاد داشته باشید که هر فردی که به دفتر شما مراجعه می‌کند روی این کفپوش راه می‌رود و این امر برای سال‌ها ادامه خواهد داشت. به همین دلیل شما به کفپوشی با دوام نیاز دارید که به آسانی تخریب نشود و ترک برندارد. با پوشاندن کفپوش فعلی خود با اپوکسی، مقاومت آن را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

5- موجود در رنگ‌های متنوع

اپوکسی انتخابی ایده‌آل برای شخصیت بخشیدن به محیط کار است. این پوشش منحصر به فرد، به دلایلی منطقی، در فضاهای کاری بسیار محبوب است. اما یکی از این دلایل و شاید یکی از مهم‌ترین آنها، تنوع رنگی جذاب کفپوش اپوکسی است. از آنجایی که دست شما در انتخاب رنگ کاملا باز است، می‌توانید کفپوشی را انتخاب کنید که تکمیل کننده رنگ‌های محیط کار شما باشد و با استایل کلی دفتر شما هماهنگ باشد. همچنین کفپوش اپوکسی، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال جذابیت بخشیدن به کفپوش تخریب شده و قدیمی خود هستند.

6- بهبود نور اتاق

این یکی از مزایای اپوکسی است که کمتر به آن پرداخته شده است. بر خلاف اکثر کفپوش های موجود در بازار، کفپوش اپوکسی، نور را منعکس می‌کند. کفپوش اپوکسی این خاصیت را مدیون سطح براق خود است. شما با استفاده از کفپوش اپوکسی میزان نور اتاق‌های خود را به میزان قابل توجهی بهبود می‌دهید. اگر به دنبال یک کفپوش با دوام و زیبا هستید که در عین حال روشنایی را برای محیط کار شما به ارمغان بیاورد، کفپوش اپوکسی یا پلیمر، بهترین انتخاب ممکن است. این مسئله، خلاقیت کارمندان شما را افزایش داده و محیط کار شما را برای مشتریان جذاب و دوست‌داشتنی می‌نماید.

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *